پائیزصحرا

به توفکرمی کنم...صبح می شود

 

شب چیزعجیبی است..

همه خوابیده اند..

خداهم..

من اما

بیدارم

خوابت را میبینم..

دراین اتاق خالی

دستهای تو

ضیافت شام من

ودوفنجان قهوه ی اسپرسو..

واین اخرین پنج شنبه ی خاکستری باهم بودنمان است

وازاین شام اخر..

انگاردیگر

هیچ چیز شبیه قبل نیست...

من هم به پایان رسیدم...

تمام شدم انگار..

تظاهرمیکنم اما..

که همه چیزروبراه است

وهیچ چیز تغییری نکرده است..

همین روزها..

یک جایی همین دوروبرها..

حتما راهی برای گریزهست..

تابه توفکرنکنم..

ودلتنگیهایم را..بپوشانم..

گاهی می اندیشم..

ایا

مرضی

بدترازدلتنگی

هست؟

 

پانیامه........25/6/1390

 



نظرات شما عزیزان:

رقیه
ساعت14:25---29 مهر 1392
سلام ب منم سر بزنید ونظر بزارین ممنون میشم
واگه با تبادل لینک موافقین خبر بدید ممنون


سوته دل
ساعت20:21---25 ارديبهشت 1391
سلام آبجی پانی
این مطلب خیتی به دلم نشست کل مطالب دلنشین ولی این مخمو پاشید به طاق.
با اجازت ادرس بلاگتو تو بلاگ خودم میزام تو پیوندها


farhang
ساعت9:30---30 بهمن 1390
سلام دوست خوبم...
خبر منو نمی گیری ؟؟/
مطلب قشنگی نوشتی..آفرین .
بیا پیش من...اپم و منتظر تو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت18:46توسط پانیامه | |