...


پائیزصحرا

به توفکرمی کنم...صبح می شود

یاد گرفتم که : 1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
 2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود
4. تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم.


نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت23:25---28 ارديبهشت 1390
سلام وب زیبایی داری مخصوصا این مطلبت خوشحال میشم بهم سر بزنی.

محسن
ساعت22:54---5 ارديبهشت 1390
سلام مرسی وب خودتم بسیار زیباست باز هم به کلبه کوچک من سر بزن

Tragzes
ساعت3:55---19 فروردين 1390
سلام.من خیلی وقت پیش لینکت کردم چرا نیومدی بلاگم ؟از وبلاگم خوشت نیومد؟!

منا
ساعت13:36---11 فروردين 1390
چه واقعی گفتی....
دقیقن همینه....
متاسفانه این احمقا انقد زیادن که بعضیاشون از آدمایی هستن که تو دوسشون داری....وقتی دوسشون داری دیگه دلت نمیاد بذاری احمق بمونن....درنتیجه بحث باهاشون همیشه به درازا میکشه....
درباره ی وقیج هم خوب گفتی....اینو تو 2تا از دخترای فامیل تجربه کردم....و البته غریبه ها...
از حسود هم به نظرم حتی اگه دوری کنی بازم کار خودشو میکنه....
درباره ی تنهایی....
اگه بخوام اینکارو کنم...همیشه باید گوشه ی خونه بشینمو بیرون نرم....

مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در پنج شنبه 11 فروردين 1390برچسب:,ساعت2:27توسط پانیامه | |