فرزانگی


پائیزصحرا

به توفکرمی کنم...صبح می شود

 

همه ویرانگی برجاست
به هر جای جهان که بنگری گویا و یا خاموش
همه ویرانگی برجاست
" بر بساطی که بساطی نیست "
گفت نیما :
-" خانه ام ابری ست
یکسره روی زمین ابری ست با آن "
" خانه ام ابری ست اما
ابر بارانش گرفته است "
همه ویرانگی برجاست
همه فرزانگی
ای وای !
دلم دیوانه ای خرد و خراب و مست و مدهوش است
جنتونم عقل و
عقلم جز جنونی نیست
آری !
گفت نیما :
-" خانه ام ابری ست "
همه ویرانگی برجاست
دلم خالی ست
دلم یک جنگل خالی ست
-" آی نی زن که تو را آوای نی برده ست دور از ره کجایی ؟ "
آی !
گفت نیما :
- " ابر بارانش گرفته ست "
دلم خالی ست
دلم یک جنگل مرموز بس خالی ست امشب بسکه دیوانه است
جنونم عقل و
عقلم جز جنونی نیست
عاشقم
ای وای !
- " بر بساطی که بساطی نیست "



نظرات شما عزیزان:

SaEiD
ساعت20:06---23 بهمن 1389
حالا ما بعد مدت ها يه مطلب از "خودمون" گذاشتيم!
تو كه همش شعر مينويسي!حداقل يه تفسيري... نظري... تصحيحي!!!
يا بنويس شاعرش كيه!!!
بدجنسي كردم؟؟؟
برقرار باشي و سبز


زنبور
ساعت18:47---23 بهمن 1389
با عرض سلام و خسته نباشيد به نويسنده عزيز...

سايت پر باري داري اميدوارم همچنان ادامه داشته باشه.


منا
ساعت12:47---23 بهمن 1389
چرا دعام نمیکنی آخه؟!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,ساعت17:45توسط پانیامه | |