...


پائیزصحرا

به توفکرمی کنم...صبح می شود

پرنده میمیرد

و آغوش ِ من... خالی میشود از آسمان

بوسه های بی رمقم را دفن میکنم

در گورستان آخرین ستاره ی نگاهت

و بعد

به خواب ِ عجیبی فرو خواهم رفت

پرنده میمیرد

و من دلم

هزار راه میرود

چشم هایت کجاست؟ 



نظرات شما عزیزان:

AshKaN07
ساعت9:56---26 شهريور 1390
سلام پانیامه عزیز امیدوارم حالت خوب باشه وبلاگ زیبایی داری وقتی وبلاگ کسیو نگاه میکنم یاد 5 6 سال پیش میفتم زمانی که خودم تو کار وبلاگ نویسی بودم واقعا لذت عجیبی داره این کار ، آدم احساس میکنه که تو 1 کلبه عاشقانه 1 کلبه ای که خودش اونجور که دوست داره بناش کرده داره زندگی میکنه امیدوارم همیشه موفق و موید باشی واست آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:,ساعت20:49توسط پانیامه | |