پائیزصحرا

به توفکرمی کنم...صبح می شود

دریا،شباهت عجیبی به اتاق من دارد...

من دریارابه اتاق خوابم آورده ام...

نگاه کن...

نگاه کن که ماهیانش چگونه هنگام خستگی برایم آواز می خوانند...

آوازی به سنگینی این اتاق آبی

وبه غمناکی آخرین ترانه ای که با توشنیدم...

دیگر.،به معجزه باتوبودن امیدی نیست...

من اما...هنوزمنتظرحادثه ام...

وتوامشب...

به تمام شب من دعوتی..

شکلت رانمیدانم...

اندازه هایت راهم بلدنیستم..

که اگربلدبودم...

توراپشت این اتاق آبی جانمی گذاشتم...

پس می خوابم...

بیدارم نکن...

شایدامشب،پشت پلکهایم

خوابت را

خواب ببینم...

                                                     1391/2/23.......پانیامه



نظرات شما عزیزان:

Meysam
ساعت8:50---27 ارديبهشت 1391
عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو

زيباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت15:40توسط پانیامه | |